Maak kennis met ons nieuwe aanbod tijdens de Workspace Expo in Parijs image

Maak kennis met ons nieuwe aanbod tijdens de Workspace Expo in Parijs

08/04/2019

Hebt u Workspace Expo al eens bezocht? Een beurs waar u kennismaakt met de laatste trends en nieuwste ontwikkelingen op het vlak van design, kantoormeubilair en kantoorinrichting.

Dit jaar vindt Workspace Expo plaats van 16 t.e.m. 18 april 2019 in Porte de Versailles in Parijs. Tijdens deze 3 dagen presenteren we enkele nieuwe concepten aan professionals uit de sector van design en architectuur. We doen dit niet op de beursvloer, maar op een erg bijzondere locatie, namelijk in de Belgische ambassade.

Wat mag u verwachten?

Beheersoplossing voor flexibele werkplekken
We pakken uit met gebruiksvriendelijke software die u in staat stelt om nog gemakkelijker ‘agile’ te werken. Dankzij deze software kunt u uw werkomgeving heel efficiënt en op de meest aangename manier gebruiken. Denk hierbij aan room- & deskbooking, digital reception, wayfinding… En dat allemaal op de meest gebruiksvriendelijke manier. Achterliggend kunt u met de uitgebreide analytics uw kantoor efficiënt, economisch en duurzaam beheren.


Virtuele realiteit
Wilt u uw kantooromgeving opnieuw inrichten? Dan gaat u vast niet over één nacht ijs! Wat dacht u er daarom van om in uw nieuwe kantoor of cafetaria rond te lopen voordat u een definitieve beslissing neemt? Wij bieden u dé ultieme ervaring aan. Geen traditionele 2D-plannen en 3D-weergaven, maar uw project in virtual reality!

WorkSpace One – de eerste echte thuiswerkplek
In de WorkSpace One brengen we alle functies samen die van uw bureau thuis een echte werkplek maken. Dit unieke, zelfgemaakte ontwerp voldoet aan alle voorschriften die gelden voor thuiswerken. De WorkSpace One stelt u in staat om thuis net zo professioneel te werken als op kantoor. En dat in een comfortabele en ergonomische omgeving. Met dit meubel sleepten we de prestigieuze award ‘Coup de Cœur’ in de wacht van de ‘Jury des Produits Innovants de Génie des Lieux’.

Circulaire kantoorinrichting
Wilt u overstappen naar een circulaire kantoorinrichting? Maar hoe begint u hieraan? Aan de hand van ons vijfstappenprogramma, flexibiliteit én eigen fabriek helpen we u graag verder. Wetenschappelijk onderbouwd, kwalitatief, degelijk én duurzaam: het zit allemaal in ons DNA! Mooi praktijkvoorbeeld: het revitaliseren van rolluikkasten tot praktische lockers. Zelfs voor niet-Pami merken.


Wilt u er ook bij zijn in Parijs? 

Neem dan contact op met Rudi Belmans - Salesdirector Export
rudi.belmans@pami.fr

+32 476 91 62 13

+33 6 32 84 28 75