Hebt ú al een eigen thuiswerkplek of bent u weer achter de keukentafel gekropen? image

Hebt ú al een eigen thuiswerkplek of bent u weer achter de keukentafel gekropen?

09/12/2021

Telewerken is door de recente coronamaatregelen terug van nooit helemaal weggeweest. Als bedrijf of organisatie bent u er intussen ongetwijfeld al helemaal mee vertrouwd. Maar beschikken uw medewerkers thuis ook over de nodige hulpmiddelen, zodat ze efficiënt en ergonomisch kunnen werken? Als ervaren workspace designers zijn we er voor u om u daarbij te helpen.


Als uw werknemers gezond en efficiënt willen thuiswerken, dan is een plek met rust en privacy heel welkom. Een eigen kamer of aparte werkhoek waar ze zonder afleiding in alle rust geconcentreerd kunnen werken. En omdat uw werknemers heel wat uren per dag achter hun bureau doorbrengen, verdient de ergonomie van hun werktafel en stoel de grootste aandacht.


Moderne thuiswerkplekken
In september lanceerden we onze spiksplinternieuwe, innovatieve thuiswerkoplossing: de Pami Papillon. Daar zijn we trots op en niet het minst omdat we samen met de bekende Belgische topdesigner Axel Enthoven (Yellow Window) het ontwerp uitdachten.


De Pami Papillon is een persoonlijke cocon om in alle rust productief bezig te zijn. Die ergonomische thuiswerkplek maakt telewerk aangenaam én productief. Uw medewerkers zonderen er zich volledig af van de buitenwereld. Ze kunnen er in alle rust en concentratie werken. De Papillon is dan ook een uiterst comfortabel en stijlvol alternatief voor thuiswerken aan de keuken- of eettafel.


Ook vindt u nog altijd onze bekroonde WorkSpace One in ons aanbod terug. Die thuiswerkplek heeft alles wat van een tafel een echte werkplek maakt. Het unieke design voldoet aan alle veiligheids- en gezondheidsregels voor thuiswerk. Uw werknemers werken op die manier thuis net zo professioneel en efficiënt als op kantoor. En dat in alle comfort en uiterst ergonomisch.


Daarnaast selecteerden we speciaal voor u enkele werkplekken en bureaustoelen om uw thuiswerkplek ergonomisch in te richten. Benieuwd? Neem dan snel een kijkje.


Ontzorgend bestelproces
Denkt u er als werkgever aan om uw medewerkers thuis te voorzien van professionele kantoorinrichting? Daarvoor werkten we onze Safe@Home-service uit. Wat houdt die service in? We overlopen kort de stappen met u:


U kiest eerst welke producten u uit ons aanbod aan uw werknemers wilt presenteren. Zij kunnen die straks via een webshop op maat van uw bedrijf bekijken en bestellen. Willen ze het meubilair toch graag eens zien en testen? Dat kan. Daarvoor maken ze eenvoudigweg een afspraak in onze showrooms in Pelt of Brussel. Of we zetten proefmodellen neer in uw bedrijf.


Tot slot overlopen we de mogelijkheden qua levering, controle en facturering met u die het beste aansluiten bij uw situatie. Betalen uw medewerkers zelf of factureren we rechtstreeks aan u als werkgever? Kadert de aankoop in een cafetariaplan?


Misschien zit u nog met vragen of ontvangt u graag tips rond de ergonomie van (thuis)werkplekken? Daarvoor komen we graag bij u langs.


Ook de staat helpt een handje mee
Een financieel duwtje in de rug, dat is toch mooi meegenomen bij zo’n aanschaf. Daarom ook hier nog even uw aandacht voor: de overheid komt tussen wanneer u of uw medewerkers onkosten maken voor telewerk. Lees hierover de details in een eerdere blogpost.


Reken op ons om u in dit proces te begeleiden. We nemen u graag zoveel mogelijk werk uit handen bij de inrichting van uw thuiswerkplek. Enkele grote bedrijven en overheidsdiensten gingen u al voor, tot grote tevredenheid van werkgever én werknemer. Neem contact met ons op voor meer informatie of een vrijblijvend kennismakingsgesprek.