05.11.2019

Hoe technologie het kantoorleven een stuk gemakkelijker maakt

Activity-based working, agile, scrum … Steeds meer organisaties kiezen voor andere, flexibelere manieren van werken. Want met een laptop en een goede internettoegang kunnen medewerkers overal aan de slag.

Als CEO, zaakvoerder of bedrijfsleider wilt u niet dat er frustraties bij uw medewerkers ontstaan door uw flexibele manier van werken. U wilt dat uw medewerkers vlot een eigen werkplek vinden. Overboekingen of onbenutte vergaderruimtes wilt u voorkomen. En het aantal no-shows inperken. Met het complete ‘Meet, Work, Visit’-systeem van GoBright faciliteert u flexibel werken in enkele stappen.


Via een online portal, smartapp en verschillende integraties (Exchange, Office 365, Google, FMIS-software ...) voeren uw werknemers hun werk veel slimmer, plezieriger en efficiënter uit. Bovendien geeft deze software u als verantwoordelijke een compleet overzicht van de bezetting van uw kantoren en vergaderruimtes. Dat geeft u dan weer de kans om uw investering maximaal te laten renderen. Maar wat houdt het ‘Meet, Work, Visit’-systeem nu concreet in? Dat leggen we u graag even uit.


Meet?
Met de ‘Room Booking’-software checkt u in een oogwenk welke vergaderruimtes beschikbaar zijn en boekt u uw ruimte in enkele seconden tijd. Niet enkel online, maar ook in “the real world” dankzij het trendy display aan de ingang van de vergaderzaal.

Room Booking helpt u dus om optimaal gebruik te maken van al uw ruimtes. U en uw medewerkers hoeven niet langer te zoeken naar een vergaderlokaal. U hebt geen last meer van storende onderbrekingen tijdens uw meetings of van irritaties door dubbele boekingen. Meer nog, met de smartapp die bij dit systeem hoort, hebt u altijd een persoonlijke mobiele meeting-assistent op zak. Gemakkelijk om op elk moment van de dag een vergaderruimte te kunnen zoeken en boeken.


Wilt u uw medewerkers en bezoekers een extra service bieden? De ‘Wayfinding’-module geeft hen een overzicht van de ruimtes die in gebruik zijn en wijst hen de weg naar de juiste vergaderzaal. En met de tool ‘Catering & Services’ zorgt u ervoor dat elke vergadering voorzien is van alle nodige technische ondersteuning en catering.


Work?
Werknemers boeken met deze software eenvoudig hun eigen werkplek. Dus geen angst meer of er die dag nog wel een werkplek beschikbaar is! Met de mobiele smartapp of online portal vindt en reserveert uw medewerker altijd en van overal een eigen werkplek in het gebouw.


Bovendien kan hij/zij die in een wip aanpassen aan zijn/haar ergonomische noden door in te checken met een NFC badge of smartphone: met 1 druk op de digitale knop van de Connect stelt het bureau zich in op zijn/haar persoonlijke zit- of stahoogte. Met de Connect en optionele Desk Glow ziet u ook in een oogwenk welke werkplek beschikbaar of bezet is. Of welke collega niet gestoord wenst te worden. Groen, rood, blauw… zo eenvoudig is het.


Mag het iets meer zijn? Met de module ‘Mapping’ krijgen uw medewerkes dankzij de grote monitor met interactieve kaart zicht op alle beschikbare, geboekte en bezette werkplekken en ruimtes, kunnen ze een boeking doen of kunnen ze hun collega’s gemakkelijk opsporen.


Visit?
Een derde optie is de eenvoudige en efficiënte bezoekersregistratie die helemaal conform de GDPR-wetgeving functioneert. Bezoekers hoeven niet meer te wachten op de receptionist(e) bij de receptie of balie. Geen inschrijfprocedures meer. Dankzij de digitale zelfregistratie wordt elke bezoeker automatisch geregistreerd. De receptionist(e) kan zich voortaan helemaal richten op zijn of haar kerntaken, en zelfs onbemande balies worden dan mogelijk. Uw medewerkers op kantoor krijgen van het systeem een automatisch bericht (mail of sms) wanneer hun gast aangekomen is. En u, als verantwoordelijke, kunt steeds in real time zien wie er in het gebouw is of geweest is.


U merkt het, nieuwe technologieën maken vergaderen, werken en uw bezoekers ontvangen een stuk gemakkelijker. En dankzij de vernuftige software die het ‘Meet, Work, Visit’-concept faciliteert, bespaart u als werkgever tijd en geld.


Wij als Workspace Designers zijn enthousiast over deze technologische mogelijkheden en kijken graag met u naar de troeven die ze uw bedrijf kunnen bieden. Wilt u weten hoe u deze technologie vlot kunt integreren in uw huidige manier van werken? Neem dan vandaag nog contact met ons op voor een verkennend gesprek.

OVERZICHT
           
                                
                       
                        

Een duurzame toekomst voor volgende generaties

                    

Duurzaamheid. Steeds meer mensen zijn het hele jaar bewust met dit onderwerp bezig en proberen hun levensstijl aan te pa...

                        LEES MEER                 
      
       
                                
                       
                        

Pami sponsort twaalfde FM Congres

                    

Op dinsdag 22 oktober 2019 vindt in Zaventem het twaalfde FM Congres plaats. Het is een interactieve bijeenkomst voor de...

      

Contacteer ons

Hebt u een concrete vraag of wenst u advies over een specifiek onderwerp? Of wilt u gewoon eens vrijblijvend kennismaken? Laat het ons weten.


Liever telefonisch? Bel dan +32 11 800 700

Uw bericht is goed verzonden. Wij nemen snel contact met u op.

Ontdek de mogelijkheden

in ons gratis e-book

We hebben nog even jouw e-mailadres nodig voordat je ons E-book kunt downloaden.
Vul hieronder jouw e-mailadres in.

Uw bericht is goed verzonden. Wij nemen snel contact met u op.

Inspiratieboek downloaden

Het inspiratieboek is geopend in een nieuw venster. Als je browser dit venster heeft geblokkeerd, kan je het inspiratieboek openen door op deze link te klikken:
klik hier om te downloaden.

Wil je het inspiratieboek ook per post ontvangen?
Laat dan even onderstaande gegevens achter.

Liever telefonisch? Bel dan +32 11 800 700

Bedankt voor je aanvraag.
Wij sturen de brochure zo snel mogelijk op.


Vriendelijke groeten
Het Pami-team